آ
-
آموزش
تأثیرات منفی فضای مجازی بر الگوی تربیتی دانش آموزان در عصر پساکرونا؛ با استفاده از نظریه جوزف نای [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 23-38]
-
آموزش
تأثیرات آموزش آنلاین بر الگوهای هویتی - تربیتی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 75-90]
-
آموزش تاریخ
ادب پهلوانی و کاربرد آن در آموزش تاریخ (بررسی موردی سه متن ادب عیاری) [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 63-75]
-
آموزش زبان عربی
واکاوی جایگاه پژوهش در برنامه درسی رشته آموزش زبان عربی دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 33-46]
-
آموزش علوم
مطالعه تاثیر رویکرد آموزش علوم مبتنی بر کاوشگری بر ساخت دانش و توسعه مهارتهای تفکر فراگیران [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 85-96]
ا
-
ادب پهلوانی
ادب پهلوانی و کاربرد آن در آموزش تاریخ (بررسی موردی سه متن ادب عیاری) [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 63-75]
-
اریکسون
تأثیرات آموزش آنلاین بر الگوهای هویتی - تربیتی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 75-90]
-
امیرارسلان نامدار
ادب پهلوانی و کاربرد آن در آموزش تاریخ (بررسی موردی سه متن ادب عیاری) [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 63-75]
-
انگیزش تحصیلی
پیشبینی مسئولیتپذیری بر اساس انگیزش تحصیلی و هوش هیجانی در میان دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 1-12]
-
انگیزش شغل
تأثیر فلات شغلی ساختاری و محتوایی بر انگیزش شغلی معلمان [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 1-22]
ب
-
بدرفتاری با فرزندان
نقش فرسودگی والدینی در بدرفتاری با دانشآموزان ابتدایی در همهگیری کووید-19 [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 17-32]
-
برنامه درسی
شناسایی ابعاد برنامه درسی مغفول دوره ابتدایی ایران [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 1-14]
-
برنامه درسی
واکاوی جایگاه پژوهش در برنامه درسی رشته آموزش زبان عربی دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 33-46]
-
برنامه درسی مغفول
شناسایی ابعاد برنامه درسی مغفول دوره ابتدایی ایران [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 1-14]
-
برنامه ریزی مسیر شغلی
بررسی ارتباط بین برنامه ریزی مسیر شغلی و صلاحیتهای حرفهای(آموزشی و پژوهشی) معلمان اصفهان [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 39-56]
-
بی ثباتی زندگی مشترک
نقش شبکههای اجتماعی و سبکهای هویت زنان در ناپایداری زندگی مشترک [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 45-60]
پ
-
پرسشگری
مطالعه تاثیر رویکرد آموزش علوم مبتنی بر کاوشگری بر ساخت دانش و توسعه مهارتهای تفکر فراگیران [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 85-96]
-
پژوهش
بررسی ارتباط بین برنامه ریزی مسیر شغلی و صلاحیتهای حرفهای(آموزشی و پژوهشی) معلمان اصفهان [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 39-56]
-
پژوهش
واکاوی جایگاه پژوهش در برنامه درسی رشته آموزش زبان عربی دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 33-46]
-
پژوهش محوری
مطالعه تاثیر رویکرد آموزش علوم مبتنی بر کاوشگری بر ساخت دانش و توسعه مهارتهای تفکر فراگیران [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 85-96]
ت
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای دینی در کتابهای فارسی دوره ی دبیرستان [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 1-16]
-
تحلیل محتوای توصیفی و تحلیلی
واکاوی جایگاه پژوهش در برنامه درسی رشته آموزش زبان عربی دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 33-46]
-
تدریس
بررسی ارتباط بین برنامه ریزی مسیر شغلی و صلاحیتهای حرفهای(آموزشی و پژوهشی) معلمان اصفهان [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 39-56]
-
تربیت
تأثیرات منفی فضای مجازی بر الگوی تربیتی دانش آموزان در عصر پساکرونا؛ با استفاده از نظریه جوزف نای [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 23-38]
-
تفکر انتقادی
تأثیر آموزش مهارت حل مسئله تریز بر تفکر خلاق و انتقادی دانشآموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 77-96]
-
تفکر انتقادی
مطالعه تاثیر رویکرد آموزش علوم مبتنی بر کاوشگری بر ساخت دانش و توسعه مهارتهای تفکر فراگیران [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 85-96]
-
تفکر خلاق
تأثیر آموزش مهارت حل مسئله تریز بر تفکر خلاق و انتقادی دانشآموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 77-96]
ج
-
جامعه
تبیین سبک زندگی براساس آموزههای تربیتی نبوی و علوی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 29-44]
-
جغرافیا
روش پژوهش و آموزش در جغرافیای تاریخی از منظر دانش تاریخ [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 57-70]
-
جغرافیای تاریخی تحلیلی
روش پژوهش و آموزش در جغرافیای تاریخی از منظر دانش تاریخ [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 57-70]
-
جغرافیای تاریخی توصیفی
روش پژوهش و آموزش در جغرافیای تاریخی از منظر دانش تاریخ [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 57-70]
-
جنگ نرم
تأثیرات منفی فضای مجازی بر الگوی تربیتی دانش آموزان در عصر پساکرونا؛ با استفاده از نظریه جوزف نای [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 23-38]
ح
-
حافظ
دریافتهایی نو درباره بیتی از حافظ بر اساس نظریه صورتگرایان روس [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 39-50]
-
حسینکرد شبستری
ادب پهلوانی و کاربرد آن در آموزش تاریخ (بررسی موردی سه متن ادب عیاری) [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 63-75]
خ
-
خانواده
تبیین سبک زندگی براساس آموزههای تربیتی نبوی و علوی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 29-44]
-
خلق
رابطه خلق، دلبستگی مادر و مشکلات آموزشی و رفتاری فرزندان با میانجیگری رابطهی والد-کودک [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 51-62]
-
خود دلسوزی
تعیین نقش خود شناسی انسجامی و رضایت از زندگی در پیش بینی خود دلسوزی کارکنان دانشگاه [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 47-56]
-
خود شناسی انسجامی
تعیین نقش خود شناسی انسجامی و رضایت از زندگی در پیش بینی خود دلسوزی کارکنان دانشگاه [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 47-56]
د
-
دانش آموزان
تأثیرات منفی فضای مجازی بر الگوی تربیتی دانش آموزان در عصر پساکرونا؛ با استفاده از نظریه جوزف نای [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 23-38]
-
دانش آموزان
بررسی وضعیت مهارتهای زندگی دانشآموزان دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان و مدیران شهر کرمانشاه [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 57-74]
-
دانش آموزان
پیشبینی مسئولیتپذیری بر اساس انگیزش تحصیلی و هوش هیجانی در میان دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 1-12]
-
دانشآموزان ابتدایی
نقش فرسودگی والدینی در بدرفتاری با دانشآموزان ابتدایی در همهگیری کووید-19 [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 17-32]
-
دانش اموزان
تأثیر آموزش مهارت حل مسئله تریز بر تفکر خلاق و انتقادی دانشآموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 77-96]
-
دانشگاه فرهنگیان
واکاوی جایگاه پژوهش در برنامه درسی رشته آموزش زبان عربی دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 33-46]
-
دلبستگی
رابطه خلق، دلبستگی مادر و مشکلات آموزشی و رفتاری فرزندان با میانجیگری رابطهی والد-کودک [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 51-62]
-
دوره ابتدایی
شناسایی ابعاد برنامه درسی مغفول دوره ابتدایی ایران [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 1-14]
-
دوره ابتدایی
شناسایی مولفههای مهارتهای زندگی سازمان بهداشت جهانی در برنامهدرسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 61-76]
ر
-
رابطهی مادر-کودک
رابطه خلق، دلبستگی مادر و مشکلات آموزشی و رفتاری فرزندان با میانجیگری رابطهی والد-کودک [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 51-62]
-
رضایت از زندگی
تعیین نقش خود شناسی انسجامی و رضایت از زندگی در پیش بینی خود دلسوزی کارکنان دانشگاه [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 47-56]
-
روش پژوهش و آموزش
روش پژوهش و آموزش در جغرافیای تاریخی از منظر دانش تاریخ [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 57-70]
-
رویکرد کاوشگری
مطالعه تاثیر رویکرد آموزش علوم مبتنی بر کاوشگری بر ساخت دانش و توسعه مهارتهای تفکر فراگیران [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 85-96]
ز
-
زیباییشناسی
دریافتهایی نو درباره بیتی از حافظ بر اساس نظریه صورتگرایان روس [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 39-50]
س
-
سازمان بهداشت جهانی
شناسایی مولفههای مهارتهای زندگی سازمان بهداشت جهانی در برنامهدرسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 61-76]
-
سبک زندگی
تبیین سبک زندگی براساس آموزههای تربیتی نبوی و علوی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 29-44]
-
سبک زندگی"
نقش آموزشی معلم در تحقق اقتصاد مقاومتی؛ با تأکید بر سبک زندگی ایرانی اسلامی [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 71-84]
-
سبک زندگی اسلامی
تبیین سبک زندگی براساس آموزههای تربیتی نبوی و علوی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 29-44]
-
سبک های تدریس
نقش منابع اقتدار مدیریت کلاس درس در پیش بینی سبکهای تدریس معلمان [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 13-28]
-
سبک های مدیریت کلاس
نقش منابع اقتدار مدیریت کلاس درس در پیش بینی سبکهای تدریس معلمان [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 13-28]
-
سبک های هویتی
نقش شبکههای اجتماعی و سبکهای هویت زنان در ناپایداری زندگی مشترک [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 45-60]
-
سمک عیار
ادب پهلوانی و کاربرد آن در آموزش تاریخ (بررسی موردی سه متن ادب عیاری) [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 63-75]
ش
-
شناخت
تبیین رابطه بین دو مفهوم هوش و فرهنگ و اثرات آن بر شناخت و یادگیری [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 15-37]
ص
-
صلاحیتهای حرفه ای
بررسی ارتباط بین برنامه ریزی مسیر شغلی و صلاحیتهای حرفهای(آموزشی و پژوهشی) معلمان اصفهان [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 39-56]
ط
-
طراحی
شناسایی ابعاد برنامه درسی مغفول دوره ابتدایی ایران [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 1-14]
ع
-
علوم تجربی
تاثیر سبک یادگیری رفاقتی و رقابتی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس علوم تجربی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 61-78]
ف
-
فرسودگی والدینی
نقش فرسودگی والدینی در بدرفتاری با دانشآموزان ابتدایی در همهگیری کووید-19 [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 17-32]
-
فرم
دریافتهایی نو درباره بیتی از حافظ بر اساس نظریه صورتگرایان روس [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 39-50]
-
فرمالیسم روسی
دریافتهایی نو درباره بیتی از حافظ بر اساس نظریه صورتگرایان روس [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 39-50]
-
فرهنگ
تبیین رابطه بین دو مفهوم هوش و فرهنگ و اثرات آن بر شناخت و یادگیری [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 15-37]
-
فضای مجازی
تأثیرات منفی فضای مجازی بر الگوی تربیتی دانش آموزان در عصر پساکرونا؛ با استفاده از نظریه جوزف نای [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 23-38]
-
فضای مجازی
تأثیرات آموزش آنلاین بر الگوهای هویتی - تربیتی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 75-90]
-
فضای مجازی
نقش شبکههای اجتماعی و سبکهای هویت زنان در ناپایداری زندگی مشترک [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 45-60]
-
فلات شغلی
تأثیر فلات شغلی ساختاری و محتوایی بر انگیزش شغلی معلمان [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 1-22]
-
فلات شغلی ساختاری
تأثیر فلات شغلی ساختاری و محتوایی بر انگیزش شغلی معلمان [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 1-22]
-
فلات شغلی محتوایی
تأثیر فلات شغلی ساختاری و محتوایی بر انگیزش شغلی معلمان [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 1-22]
ک
-
کارکنان
تعیین نقش خود شناسی انسجامی و رضایت از زندگی در پیش بینی خود دلسوزی کارکنان دانشگاه [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 47-56]
-
کتابهای ادبیّات فارسی
تحلیل محتوای دینی در کتابهای فارسی دوره ی دبیرستان [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 1-16]
-
کووید-19
نقش فرسودگی والدینی در بدرفتاری با دانشآموزان ابتدایی در همهگیری کووید-19 [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 17-32]
م
-
محتوا
دریافتهایی نو درباره بیتی از حافظ بر اساس نظریه صورتگرایان روس [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 39-50]
-
مدیریت مسیر شغلی
تأثیر فلات شغلی ساختاری و محتوایی بر انگیزش شغلی معلمان [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 1-22]
-
مسئولیتپذیری
پیشبینی مسئولیتپذیری بر اساس انگیزش تحصیلی و هوش هیجانی در میان دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 1-12]
-
مشکلات آموزشی و رفتاری
رابطه خلق، دلبستگی مادر و مشکلات آموزشی و رفتاری فرزندان با میانجیگری رابطهی والد-کودک [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 51-62]
-
مصاحبه نیمه ساختاریافته
شناسایی ابعاد برنامه درسی مغفول دوره ابتدایی ایران [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 1-14]
-
مضامین مذهبی
تحلیل محتوای دینی در کتابهای فارسی دوره ی دبیرستان [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 1-16]
-
مطالعات اجتماعی
شناسایی مولفههای مهارتهای زندگی سازمان بهداشت جهانی در برنامهدرسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 61-76]
-
معلمان
بررسی ارتباط بین برنامه ریزی مسیر شغلی و صلاحیتهای حرفهای(آموزشی و پژوهشی) معلمان اصفهان [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 39-56]
-
منابع اقتدار
نقش منابع اقتدار مدیریت کلاس درس در پیش بینی سبکهای تدریس معلمان [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 13-28]
-
مهارت حل مساله تریز
تأثیر آموزش مهارت حل مسئله تریز بر تفکر خلاق و انتقادی دانشآموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 77-96]
-
مهارت های زندگی
شناسایی مولفههای مهارتهای زندگی سازمان بهداشت جهانی در برنامهدرسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 61-76]
-
مهارتهای زندگی
بررسی وضعیت مهارتهای زندگی دانشآموزان دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان و مدیران شهر کرمانشاه [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 57-74]
ن
-
نوجوانی
تأثیرات آموزش آنلاین بر الگوهای هویتی - تربیتی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 75-90]
و
-
واژههای کلیدی: دوره ابتدایی
بررسی وضعیت مهارتهای زندگی دانشآموزان دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان و مدیران شهر کرمانشاه [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 57-74]
ه
-
هوش
تبیین رابطه بین دو مفهوم هوش و فرهنگ و اثرات آن بر شناخت و یادگیری [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 15-37]
-
هوش هیجانی
پیشبینی مسئولیتپذیری بر اساس انگیزش تحصیلی و هوش هیجانی در میان دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 1-12]
-
هویت
تأثیرات آموزش آنلاین بر الگوهای هویتی - تربیتی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 75-90]
ی
-
یادگیری
تبیین رابطه بین دو مفهوم هوش و فرهنگ و اثرات آن بر شناخت و یادگیری [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 15-37]
-
یادگیری رفاقتی
تاثیر سبک یادگیری رفاقتی و رقابتی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس علوم تجربی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 61-78]
-
یادگیری رقابتی
تاثیر سبک یادگیری رفاقتی و رقابتی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس علوم تجربی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 61-78]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد