نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش تأثیرات منفی فضای مجازی بر الگوی تربیتی دانش آموزان در عصر پساکرونا؛ با استفاده از نظریه جوزف نای [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 23-38]
  • آموزش تأثیرات آموزش آنلاین بر الگوهای هویتی - تربیتی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 75-90]
  • آموزش تاریخ ادب پهلوانی و کاربرد آن در آموزش تاریخ (بررسی موردی سه متن ادب عیاری) [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 63-75]
  • آموزش زبان عربی واکاوی جایگاه پژوهش در برنامه درسی رشته آموزش زبان عربی دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 33-46]
  • آموزش علوم مطالعه تاثیر رویکرد آموزش علوم مبتنی بر کاوشگری بر ساخت دانش و توسعه مهارت‌های تفکر فراگیران [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 85-96]

ا

  • ادب پهلوانی ادب پهلوانی و کاربرد آن در آموزش تاریخ (بررسی موردی سه متن ادب عیاری) [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 63-75]
  • اریکسون تأثیرات آموزش آنلاین بر الگوهای هویتی - تربیتی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 75-90]
  • امیرارسلان نامدار ادب پهلوانی و کاربرد آن در آموزش تاریخ (بررسی موردی سه متن ادب عیاری) [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 63-75]
  • انگیزش تحصیلی پیش‌بینی مسئولیت‌پذیری بر اساس انگیزش تحصیلی و هوش هیجانی در میان دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 1-12]
  • انگیزش شغل تأثیر فلات شغلی ساختاری و محتوایی بر انگیزش شغلی معلمان [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 1-22]

ب

  • بدرفتاری با فرزندان نقش فرسودگی والدینی در بدرفتاری با دانش‌آموزان ابتدایی در همه‌گیری کووید-19 [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 17-32]
  • برنامه درسی شناسایی ابعاد برنامه درسی مغفول دوره ابتدایی ایران [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 1-14]
  • برنامه درسی واکاوی جایگاه پژوهش در برنامه درسی رشته آموزش زبان عربی دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 33-46]
  • برنامه درسی مغفول شناسایی ابعاد برنامه درسی مغفول دوره ابتدایی ایران [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 1-14]
  • برنامه ریزی مسیر شغلی بررسی ارتباط بین برنامه ریزی مسیر شغلی و صلاحیتهای حرفه‌ای(آموزشی و پژوهشی) معلمان اصفهان [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 39-56]
  • بی ثباتی زندگی مشترک نقش شبکه‌های اجتماعی و سبک‌های هویت زنان در ناپایداری زندگی مشترک [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 45-60]

پ

  • پرسشگری مطالعه تاثیر رویکرد آموزش علوم مبتنی بر کاوشگری بر ساخت دانش و توسعه مهارت‌های تفکر فراگیران [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 85-96]
  • پژوهش بررسی ارتباط بین برنامه ریزی مسیر شغلی و صلاحیتهای حرفه‌ای(آموزشی و پژوهشی) معلمان اصفهان [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 39-56]
  • پژوهش واکاوی جایگاه پژوهش در برنامه درسی رشته آموزش زبان عربی دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 33-46]
  • پژوهش محوری مطالعه تاثیر رویکرد آموزش علوم مبتنی بر کاوشگری بر ساخت دانش و توسعه مهارت‌های تفکر فراگیران [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 85-96]

ت

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای دینی در کتاب‌های فارسی دوره ی دبیرستان [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 1-16]
  • تحلیل محتوای توصیفی و تحلیلی واکاوی جایگاه پژوهش در برنامه درسی رشته آموزش زبان عربی دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 33-46]
  • تدریس بررسی ارتباط بین برنامه ریزی مسیر شغلی و صلاحیتهای حرفه‌ای(آموزشی و پژوهشی) معلمان اصفهان [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 39-56]
  • تربیت تأثیرات منفی فضای مجازی بر الگوی تربیتی دانش آموزان در عصر پساکرونا؛ با استفاده از نظریه جوزف نای [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 23-38]
  • تفکر انتقادی تأثیر آموزش مهارت حل مسئله تریز بر تفکر خلاق و انتقادی دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 77-96]
  • تفکر انتقادی مطالعه تاثیر رویکرد آموزش علوم مبتنی بر کاوشگری بر ساخت دانش و توسعه مهارت‌های تفکر فراگیران [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 85-96]
  • تفکر خلاق تأثیر آموزش مهارت حل مسئله تریز بر تفکر خلاق و انتقادی دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 77-96]

ج

  • جامعه تبیین سبک زندگی براساس آموزه‌های تربیتی نبوی و علوی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 29-44]
  • جغرافیا روش پژوهش و آموزش در جغرافیای تاریخی از منظر دانش تاریخ [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 57-70]
  • جغرافیای تاریخی تحلیلی روش پژوهش و آموزش در جغرافیای تاریخی از منظر دانش تاریخ [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 57-70]
  • جغرافیای تاریخی توصیفی روش پژوهش و آموزش در جغرافیای تاریخی از منظر دانش تاریخ [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 57-70]
  • جنگ نرم تأثیرات منفی فضای مجازی بر الگوی تربیتی دانش آموزان در عصر پساکرونا؛ با استفاده از نظریه جوزف نای [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 23-38]

ح

  • حافظ دریافت‌هایی نو درباره‌ بیتی از حافظ بر اساس نظریه‌ صورتگرایان روس [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 39-50]
  • حسین‌کرد شبستری ادب پهلوانی و کاربرد آن در آموزش تاریخ (بررسی موردی سه متن ادب عیاری) [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 63-75]

خ

  • خانواده تبیین سبک زندگی براساس آموزه‌های تربیتی نبوی و علوی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 29-44]
  • خلق رابطه خلق، دلبستگی مادر و مشکلات آموزشی و رفتاری فرزندان با میانجی‌گری رابطه‌ی والد-کودک [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 51-62]
  • خود دلسوزی تعیین نقش خود شناسی انسجامی و رضایت از زندگی در پیش بینی خود دلسوزی کارکنان دانشگاه [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 47-56]
  • خود شناسی انسجامی تعیین نقش خود شناسی انسجامی و رضایت از زندگی در پیش بینی خود دلسوزی کارکنان دانشگاه [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 47-56]

د

  • دانش آموزان تأثیرات منفی فضای مجازی بر الگوی تربیتی دانش آموزان در عصر پساکرونا؛ با استفاده از نظریه جوزف نای [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 23-38]
  • دانش آموزان بررسی وضعیت مهارت‌های زندگی دانش‌‌آموزان دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان و مدیران شهر کرمانشاه [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 57-74]
  • دانش آموزان پیش‌بینی مسئولیت‌پذیری بر اساس انگیزش تحصیلی و هوش هیجانی در میان دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 1-12]
  • دانش‌آموزان ابتدایی نقش فرسودگی والدینی در بدرفتاری با دانش‌آموزان ابتدایی در همه‌گیری کووید-19 [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 17-32]
  • دانش اموزان تأثیر آموزش مهارت حل مسئله تریز بر تفکر خلاق و انتقادی دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 77-96]
  • دانشگاه فرهنگیان واکاوی جایگاه پژوهش در برنامه درسی رشته آموزش زبان عربی دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 33-46]
  • دلبستگی رابطه خلق، دلبستگی مادر و مشکلات آموزشی و رفتاری فرزندان با میانجی‌گری رابطه‌ی والد-کودک [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 51-62]
  • دوره ابتدایی شناسایی ابعاد برنامه درسی مغفول دوره ابتدایی ایران [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 1-14]
  • دوره ابتدایی شناسایی مولفه‌های مهارت‌های زندگی سازمان بهداشت جهانی در برنامه‌درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 61-76]

ر

  • رابطه‌ی مادر-کودک رابطه خلق، دلبستگی مادر و مشکلات آموزشی و رفتاری فرزندان با میانجی‌گری رابطه‌ی والد-کودک [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 51-62]
  • رضایت از زندگی تعیین نقش خود شناسی انسجامی و رضایت از زندگی در پیش بینی خود دلسوزی کارکنان دانشگاه [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 47-56]
  • روش پژوهش و آموزش روش پژوهش و آموزش در جغرافیای تاریخی از منظر دانش تاریخ [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 57-70]
  • رویکرد کاوشگری مطالعه تاثیر رویکرد آموزش علوم مبتنی بر کاوشگری بر ساخت دانش و توسعه مهارت‌های تفکر فراگیران [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 85-96]

ز

  • زیبایی‌شناسی دریافت‌هایی نو درباره‌ بیتی از حافظ بر اساس نظریه‌ صورتگرایان روس [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 39-50]

س

  • سازمان بهداشت جهانی شناسایی مولفه‌های مهارت‌های زندگی سازمان بهداشت جهانی در برنامه‌درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 61-76]
  • سبک زندگی تبیین سبک زندگی براساس آموزه‌های تربیتی نبوی و علوی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 29-44]
  • سبک زندگی" نقش آموزشی معلم در تحقق اقتصاد مقاومتی؛ با تأکید بر سبک زندگی ایرانی اسلامی [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 71-84]
  • سبک زندگی اسلامی تبیین سبک زندگی براساس آموزه‌های تربیتی نبوی و علوی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 29-44]
  • سبک های تدریس نقش منابع اقتدار مدیریت کلاس درس در پیش بینی سبک‌های تدریس معلمان [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 13-28]
  • سبک های مدیریت کلاس نقش منابع اقتدار مدیریت کلاس درس در پیش بینی سبک‌های تدریس معلمان [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 13-28]
  • سبک های هویتی نقش شبکه‌های اجتماعی و سبک‌های هویت زنان در ناپایداری زندگی مشترک [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 45-60]
  • سمک عیار ادب پهلوانی و کاربرد آن در آموزش تاریخ (بررسی موردی سه متن ادب عیاری) [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 63-75]

ش

  • شناخت تبیین رابطه بین دو مفهوم هوش و فرهنگ و اثرات آن بر شناخت و یادگیری [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 15-37]

ص

  • صلاحیتهای حرفه ای بررسی ارتباط بین برنامه ریزی مسیر شغلی و صلاحیتهای حرفه‌ای(آموزشی و پژوهشی) معلمان اصفهان [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 39-56]

ط

  • طراحی شناسایی ابعاد برنامه درسی مغفول دوره ابتدایی ایران [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 1-14]

ع

  • علوم تجربی تاثیر سبک یادگیری رفاقتی و رقابتی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 61-78]

ف

  • فرسودگی والدینی نقش فرسودگی والدینی در بدرفتاری با دانش‌آموزان ابتدایی در همه‌گیری کووید-19 [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 17-32]
  • فرم دریافت‌هایی نو درباره‌ بیتی از حافظ بر اساس نظریه‌ صورتگرایان روس [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 39-50]
  • فرمالیسم روسی دریافت‌هایی نو درباره‌ بیتی از حافظ بر اساس نظریه‌ صورتگرایان روس [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 39-50]
  • فرهنگ تبیین رابطه بین دو مفهوم هوش و فرهنگ و اثرات آن بر شناخت و یادگیری [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 15-37]
  • فضای مجازی تأثیرات منفی فضای مجازی بر الگوی تربیتی دانش آموزان در عصر پساکرونا؛ با استفاده از نظریه جوزف نای [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 23-38]
  • فضای مجازی تأثیرات آموزش آنلاین بر الگوهای هویتی - تربیتی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 75-90]
  • فضای مجازی نقش شبکه‌های اجتماعی و سبک‌های هویت زنان در ناپایداری زندگی مشترک [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 45-60]
  • فلات شغلی تأثیر فلات شغلی ساختاری و محتوایی بر انگیزش شغلی معلمان [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 1-22]
  • فلات شغلی ساختاری تأثیر فلات شغلی ساختاری و محتوایی بر انگیزش شغلی معلمان [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 1-22]
  • فلات شغلی محتوایی تأثیر فلات شغلی ساختاری و محتوایی بر انگیزش شغلی معلمان [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 1-22]

ک

  • کارکنان تعیین نقش خود شناسی انسجامی و رضایت از زندگی در پیش بینی خود دلسوزی کارکنان دانشگاه [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 47-56]
  • کتاب‌‌های ادبیّات فارسی تحلیل محتوای دینی در کتاب‌های فارسی دوره ی دبیرستان [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 1-16]
  • کووید-19 نقش فرسودگی والدینی در بدرفتاری با دانش‌آموزان ابتدایی در همه‌گیری کووید-19 [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 17-32]

م

  • محتوا دریافت‌هایی نو درباره‌ بیتی از حافظ بر اساس نظریه‌ صورتگرایان روس [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 39-50]
  • مدیریت مسیر شغلی تأثیر فلات شغلی ساختاری و محتوایی بر انگیزش شغلی معلمان [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 1-22]
  • مسئولیت‌پذیری پیش‌بینی مسئولیت‌پذیری بر اساس انگیزش تحصیلی و هوش هیجانی در میان دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 1-12]
  • مشکلات آموزشی و رفتاری رابطه خلق، دلبستگی مادر و مشکلات آموزشی و رفتاری فرزندان با میانجی‌گری رابطه‌ی والد-کودک [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 51-62]
  • مصاحبه نیمه ساختاریافته شناسایی ابعاد برنامه درسی مغفول دوره ابتدایی ایران [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 1-14]
  • مضامین مذهبی تحلیل محتوای دینی در کتاب‌های فارسی دوره ی دبیرستان [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 1-16]
  • مطالعات اجتماعی شناسایی مولفه‌های مهارت‌های زندگی سازمان بهداشت جهانی در برنامه‌درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 61-76]
  • معلمان بررسی ارتباط بین برنامه ریزی مسیر شغلی و صلاحیتهای حرفه‌ای(آموزشی و پژوهشی) معلمان اصفهان [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 39-56]
  • منابع اقتدار نقش منابع اقتدار مدیریت کلاس درس در پیش بینی سبک‌های تدریس معلمان [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 13-28]
  • مهارت حل مساله تریز تأثیر آموزش مهارت حل مسئله تریز بر تفکر خلاق و انتقادی دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 77-96]
  • مهارت های زندگی شناسایی مولفه‌های مهارت‌های زندگی سازمان بهداشت جهانی در برنامه‌درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 61-76]
  • مهارتهای زندگی بررسی وضعیت مهارت‌های زندگی دانش‌‌آموزان دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان و مدیران شهر کرمانشاه [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 57-74]

ن

  • نوجوانی تأثیرات آموزش آنلاین بر الگوهای هویتی - تربیتی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 75-90]

و

  • واژه‌های کلیدی: دوره ابتدایی بررسی وضعیت مهارت‌های زندگی دانش‌‌آموزان دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان و مدیران شهر کرمانشاه [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 57-74]

ه

  • هوش تبیین رابطه بین دو مفهوم هوش و فرهنگ و اثرات آن بر شناخت و یادگیری [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 15-37]
  • هوش هیجانی پیش‌بینی مسئولیت‌پذیری بر اساس انگیزش تحصیلی و هوش هیجانی در میان دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 1-12]
  • هویت تأثیرات آموزش آنلاین بر الگوهای هویتی - تربیتی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 75-90]

ی

  • یادگیری تبیین رابطه بین دو مفهوم هوش و فرهنگ و اثرات آن بر شناخت و یادگیری [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 15-37]
  • یادگیری رفاقتی تاثیر سبک یادگیری رفاقتی و رقابتی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 61-78]
  • یادگیری رقابتی تاثیر سبک یادگیری رفاقتی و رقابتی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 61-78]